Torsdag - Hur överlever man?

Hej bloggen♥ Är det bara jag som tycker att det är så galet kallt ute? Nejdå, det är det inte förstås, idag i Umeå har de väl varit ca. - 20-21 grader, i think :] Men jag läste på www.vk.se att det hade varit -44, grader i tärnafjällen, hur kan det bli så kallt? Aja, tur att vi i alla fall inte har så kallt!

                                                             Kram Melicia






                           
                            


                                                   
                                                                


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet, det är jättekallt! Jag skulle följa en kompis när hon skulle ta bussen och det var iskallt! fast jag hade mkt kläder på mig. Min näsa frös typ till is. Hela jag blev en istapp!

2010-01-07 @ 23:19:18
Postat av: Matilda

I UMEÅ???? :O

2010-01-12 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0