Torsdag - MåsteMåsteMåste!

Hej bloggen♥ Idag har jag nästan inte varit hemma någonting, i think :] Imorse fick jag stiga upp tidigt riktigt tidigt redan kl. 8:30, vem går upp så tidigt frivilligt egentligen? :] Sen så var det bara att skynda sig, när vi väl var framme på sjukhuset fick vi sätta oss och vänta i väntrummet, det är så galet jobbigt, inget att göra eller någonting! När vi varit hos doktorn, eller när min lillebror varit hos doktorn rättare sagt for vi hem. Istället för att vara hemma och ha tråkigt åkte jag till Sanna, först satt vi en stund vid datorn.

Sen sa Sanna ba: Asså jag vill fara på stan nu!
Jag ba: Ja, vi gör det! Jag ringer o ser så det går bra bara.

Sen fick vi skjuts, vi tyckte att det skulle vara så jobbigt att stå och vänta på bussen i det här iskalla vädret. På stan hittade jag en sjukt finaste tröjan, jag måste köpa den! Vi fick lägga undan den i kassan, imorgon så far jag o köper den :] 


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0