Tisdag - Homemade is better than buying pizza

Hej bloggen♥ Andra skoldagen idag, vi hade typ alla mina favoritlektioner förutom So då, jag gillar verkligen inte SO kan jag säga :] Igår morse var jag jätte pigg o typ klev upp direkt när mobilen ringde, men idag jag var hur trött som helst! Men aja, jag var bara nervös inför första dan i skolan i think :] Nu har jag just pluggat lite inför provet, jag tror inte jag behöver öva så mycket mer för jag kunde nästan allt :] Vi fick också sv-läxa, ifall man tyckte den läxan var lätt så kunde man få en extraläxa, jag ska nog ta en extraläxa nästa vecka så jag får mycket utmaning, fast i veckan blir det mest att fokusera på provet som vi har på fredag :]. Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza, I love it :]




                          


Kommentarer
Postat av: monika,

sv: jasså :)

Vet inte riktigt,

omkring 10/11 juni trorjag nog, nidå?:)

2010-01-12 @ 17:03:59
URL: http://monikaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0