Lördag - Lycksele

Hej bloggen♥ Förlåt för att jag liksom inte har uppdaterat något idag, men jag har inte varit hemma något :] kl. 11:00 for vi iväg till Lycksele för att kolla på lillebrorsans hockeycup, asså de var de bästa på hela cupen kan jag säga :] I slutfinalen stog det mellan: björklöven gul och björklöven grön (Laget måste delas upp i 2 lag på matcher) Björklöven grön vann, men whatever? :] Både björklöven gul och grön är ju samma lag :] Sen så fick vi skynda oss hem för att på bara någon timme skulle vi fara bort, så när jag kom hem fick jag fixa mig lite snabbt, sen for vi iväg till några kompisar som jag inte träffat sen i somras, det var as roligt att träffa dom igen! :] Men nu är har jag just kommit hem. Längtar galet mycket till imorgon för att då är det min födelsedag! 


                                                                Kram Melicia







Cool bild? :]

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, den var fin ;)

2010-01-10 @ 01:06:07
Postat av: sanna

GRATTIS PPÅ FÖDELSEDAGEN!!!!:)

2010-01-10 @ 10:02:21
URL: http://sannaaass.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÄLSKAR DIN BLOGG GRATTIS!

2010-01-10 @ 10:10:49
Postat av: Julanda

GRATTISSSS!!! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG, OCH JAG ÄLSKAR DEJ (ASSÅ SOM KOMPIS)!!!! HOPPAS DU FÅR EN BRA FÖDELSEDAG!!



KRAM JULANDAA!!

2010-01-10 @ 11:12:27
URL: http://julandaa.blogg.se/
Postat av: Morfar och Ewa

Hallo Melicia.

Fin blogg och mycket fina bilder som du har tagit!

Du är en duktig fotograf.

2010-01-25 @ 15:09:55
Postat av: Melicia

jag heter också Melicia och och kallas för Mella:)

2011-05-30 @ 14:32:50
URL: http://mellasebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0