Lördag - Frukost.

Hej bloggen♥ Har just ätit frukost, rostatbröd :]. Det var väl ganska gott, har inte hittat några kläder men jag tror jag vet några :]. Sanna ska iallafall på stan om några timmar så jag vet inte hur länge jag kan vara med henne :]. Jag hoppas ialla fall att ni får en bra dag! skriver mer sen, jag lovar (a) Men snälla fråga mer frågor på min frågestund, annars blire inge kul att svara om jag typ har 10 frågor bara :]. Så fråga mer nu! Men aja, nu ska jag gå och borsta tänderna :].

                                                              Kram Melicia



                                     
                                         Haha ful bild men aja den duger väl :]

Kommentarer
Postat av: Melicia

Hejsan allihopa! Det kommer nog dröja ett tag innan jag kan blogga igen det är så att jag kommer inte in på bloggen, mitt lösen är typ konstigt, men jag hoppas ni hittar någon annan rolig blogg ni kan läsa så länge! :] Hare bra! Kram Melicia :]

2010-01-16 @ 13:36:10
URL: http://baramelicia.blogg.se/
Postat av: Julanda & Sophia

DET VAR INGEN FUL BILD!!



KRAMKRAM

2010-01-16 @ 17:39:34
Postat av: Melicia

Hejsan allihopa! ni vet ju redan att jag inte kan logga in på min blogg, det kommer aldrig att gå heller. Så därför har jag en ny blogg, så istället hoppas jag att alla mina läsare kommer tillbaka och läser där istället, www.MeliciaLindstrom.blogg.se, har det bra! :]



Kram Melicia

2010-01-16 @ 23:29:34
URL: http://baramelicia.blogg.se/
Postat av: Melicia

LÄS MIN ANDRA BLOGG? WWW.MELICIALINDSTROM.BLOGG.SE!!! :D

2010-02-25 @ 17:54:52
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/
Postat av: Melicia

Hej på er! Har nu startat om på nytt, på riktigt och helt seriöst. Denna blogg är den jag satsar på och kommer satsa på, kom in och kika i min blogg som handlar om mode och alla mina tips inom skönhet jag har att ge. Dessutom lägger jag in rejält med bilder som är tagna med min kamera Nikon D3000. Jag är fortfarande samma person som på den här bloggen men har förändrats en hel del, jag hoppas du vill läsa min blogg! kram på er.

2010-09-14 @ 19:08:02
URL: http://www.melicias.devote.se
Postat av: Melicia Lindström - photographer and fashionfreak.

JAG VET! SKA BÖRJA BLOGGA VIA KOMMENTARER(A' BLIR BRA! HAHA NEJ SKOJA BARA. btw, du har väl kollat min newnewnew blogg? :]

2010-10-05 @ 21:00:05
URL: http://www.melicias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0