Fredag - Så fin liksom...

Hej bloggen♥ Idag vart jag väckt kl: 8:30, riktigt jobbigt kan jag säga :] Jag var så sjukt trött så jag somnade om och vaknade kl. 10:30 istället, då gick jag upp och ringde Sanna och på en timme kom hon, vi har just suttit vid datorn och försökt komma på ett bloggnamn åt henne, hon har tagit bort sin andra blogg. www.Sannaaas.blogg.se heter den nya :] Nu ska jag gå och äta klyftpotatis och barbieque :] Sen ikv så ska vi fara en snabb shoppingrunda ner på stan o köpa tröjorna, de var så fina liksom så jag måste bara köpa den men aja nu ska jag gå och äta :]

                                                               Kram Melicia






Min lillebror och kusinen, så galet söta dom är :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0