Fredag - Orkar inte...

Hejhej bloggen♥ Har just sett klart filmen eller sätt klart och klart vi såg typ bara halva, asså den var jätte bra men vi orkade inte :]. Vi ska typ se på tv istället, jag är as mätt har ätit ganska mycket godis men whatever? :] Jag år skylla mig själv, :]. Men nu ska jag gå , skriver mer senare, jag lovar (a)

                                                          Kram Melicia




                         
                         Mina fina örhängen jag fick av lillebrorsan när jag fyllde är :].
                         
   
                         
                              Inte så jätte fin bild men aja den duger :].
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0