Fredag - 101 images are not a bit ...

Hej bloggen♥ Idag var det ju äntligen fredag då, varje veckodag längtar jag så galet mycket till fredagar, jag tycker bara om dom. Alla är så glada, man får äta godis, något jag verkligen älskar :] Idag var det en as kort skoldag, det är alltid så skönt att komma hem tidigt på fredagar :] Har just tagit 101 bilder, de flesta på mig är typ asfula men aja :] Snart så ska jag äta middag, hamburgare eller pizza, i think :] Men nu kommer det lite bilder! 



                                  
                                  

                                  
 
                                  




Pontus <3<3
 
                                  


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

Du är en av finalisterna i Veckans blogg hos mig, så säg åt dina läsare att rösta på dig! För du vill väl vinna..? ;)



XoXo /Linnea

2010-01-15 @ 18:23:25
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: jao

aha vem är pontus då?

2010-09-07 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0