Måndag - New year, new day at school, new school term!

Hej bloggen♥ Kom nyss hem från stan, var där med några :] Vi gick mest runt och tittade på olika saker, :] Det var ju också första skoldagen idag, as kul o vara tillbaka igen! Men aja,  när läxan kommer blir det nog inte lika kul längre :] Jag glömde ta med mig pengar på stan, det är så typiskt mig liksom :] Ska alltid glömma något men aja så är jag :] Så det var bara Sanna som hade pengar med sig :] Fröken berättade idag att vi har prov i matte på fredag, jag måste ta hem och jobba! Jag tänker inte få nå fel :] Fast jag blir alltid så nervös inför förhör o prov å sånt :] Men jag hoppas att det går bra! :]



Fina flowers :]

Min tårta, så sjukt god den var :]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0